خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت بر تاکسیرانی قم:

در نیمه شعبان، نظارت کامل بر تاکسی داران داریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۹۳

نیرو ها از صبح روز پنچشنبه ۲۲خردادماه، ضمن استقرار دائم در ایستگاه های اصلی تاکسی واقع در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و میدان شهدای ۷۲ تن، در آماده باش کامل می باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به صدور ابلاغ کشیک جهت حضور شبانه روزی تعداد ۲۰۰۰ دستگاه از انواع خودروهای تاکسی به ویژه تعداد ۲۳۰ دستگاه خودرو تاکسی ون گفت: کلیه پرسنل اداری و بازرسی این سازمان و همچنین بازرسان شرکت های حمل و نقل مسافر درون شهری در این ایام در آماده باش کامل خواهند بود.

به گزارش ایلنا، مرتضی عزتی عنوان داشت: نیرو های فوق از صبح روز پنچشنبه ۲۲خردادماه ضمن استقرار دائم در ایستگاه های اصلی تاکسی واقع در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و میدان شهدای ۷۲ تن، در آماده باش کامل بوده و تا پایان مراسم در نیمه شعبان ضمن حضور مستمر، نظارت کامل بر تامین خودرو تاکسی جهت سرویس دهی به زائران معزز با نرخ کرایه مصوب را خواهند داشت.

وی با اشاره به احداثستاد خدمات رسانی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در جنب درب شماره دو مسجد مقدس جمکران جهت حضور و پذیرایی از تاکسیرانان خاطر نشان کرد: پیش بینی و اقدامات لازم جهت پذیرایی از این عزیزان نیز در ستاد مذکور فراهم گردیده است.

شایان ذکر است: کلیه ۹۵۰ دستگاه خودروی تاکسی سرویس فعال در شبکه های بی سیم نیز در این ایام بصورت کشیک شبانه روزی در خدمت شهروندان محترم قمی خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز