خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم خبرداد؛

اهتزاز ده پرچم مرتفع بر فراز قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۷۰

شش پرچم مرتفع تاکنون بر فراز قم نصب شده است / در تبلیغات محیطی شهر قم، فرصت‌های سرمایه گذاری معرفی و اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شد / طراحی تصاویر شهدای دفاع مقدس و علما بر روی دیوارهای سطح شهر آغاز شده و تا نیمه شعبان ادامه دارد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: شش پرچم مرتفع تاکنون بر فراز قم نصب شده است که تا نیمه شعبان این تعداد به ده پرچم خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، علی حاجی رضا ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد بیان کرد: روابط عمومی شهرداری در این ایام وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده داشت که در این راستا با کارشناسان روابط عمومی و مشاوران شهرداری مناطق مختلف و روابط عمومی سازمان های تابعه جلسات مختلفی برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری پنج جلسه کارشناسی تصمیمات مناسب برای اجرای تبلیغات محیطی برای اعیاد شعبانیه و ارتحال امام و واقعه ۱۵ خرداد اتخاذ شد.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از تشکیل ستاد خبری شهر نیوز برای اطلاع رسانی خدمات و عملکرد شهرداری قم خبر داد و گفت: در این ستاد عکس، فیلم و اخبار عملکرد شهرداری جمع آوری و به مردم ارائه می‌شود.

حاجی رضا همچنین از تولید برنامه رادیویی و تلویزیونی در ارتباط با عملکرد دستگاه‌ها در این ایام خبر داد و بیان کرد: تشکیل ایستگاه اطلاع رسانی در سطح شهر برای زائرین از دیگر اقداماتی است که از سوی کمیته روابط عمومی در این ایام انجام شد.

وی اضافه کرد: ۱۰ ایستگاه اطلاع رسانی از ۱۳ خرداد تشکیل شد و کارمندان شهرداری در نوبت‌های مختلف به توزیع بروشور و راهنمایی زائران پرداختند.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم اجرای تبلیغات محیطی با محتوای ایام ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد را مورد توجه قرار داد و گفت: بنابر تصمیم شورای هماهنگی، تبلیغات اعیاد شعبانیه جمع آوری و شهر سیاه پوش شد که این اقدام حجم وسیعی از کار را به دنبال داشت.

وی وزش باد شدید در روزهای گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: وزش باد شدید در چند روز گذشته موجب شد تبلیغات شهر دچار خسارت شود ولی با تامین امکانات، شهر سیاه پوش و نماد عزا در تمام کوچه‌ها و خیابان‌ها نصب شد.

حاجی رضا ادامه داد: در تبلیغات محیطی شهر قم، فرصت‌های سرمایه گذاری معرفی و اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

وی اضافه کرد: مباحثفرهنگی مانند حجاب، ایثار و شهادت از دیگر اقداماتی بود که توسط کمیته اطلاع رسانی انجام شد.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم همچنین از مستند سازی عملکرد حوزه‌ها و کمیته‌ها در این ایام خبر داد و گفت: گروه‌های هنرمند با گرفتن عکس و فیلم خدمات کمیته‌ها را ثبت و ضبط کردند.

وی همچنین از برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۵ خرداد از بیت امام به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام برای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۱۵ خرداد با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است.

حاجی رضا ادامه داد: برای برگزاری این راهپیمایی نیاز به اطلاع رسانی بود تا مردم در این مراسم حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای اطلاع رسانی این مراسم، مسیر راهپیمایی آماده شد و تبلیغات لازم در این مسیر با نصب بنرها انجام شد.

مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خویش از اهتزاز ده پرچم مرتفع تا نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: شش پرچم مرتفع تاکنون در سطح شهر به اهتزاز در آمده است.

حاجی رضا دیوار نگاری شهدا و علما را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: طراحی تصاویر شهدای دفاع مقدس و علما بر روی دیوارهای سطح شهر آغاز شده و تا نیمه شعبان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز