خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک قم:

نیروهای شهرداری منطقه یک، تا نیمه شعبان شیفت بندی شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۶۲

برنامه های دیگر شهرداری منطقه یک پاک سازی حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) از نخاله‌های ساختمانی و خاک بود / از پراکندگی تابلوها و تجمع بنرهای مناسبتی در یک منطقه شهر جلوگیری شد.

شهردار منطقه یک قم گفت: برای ارائه خدمات به طور مستمر تا عید نیمه شعبان نیروهای شهرداری منطقه یک شیفت بندی شده اند و در حال حاضر ۵۰ الی ۶۰ نفر از نیروهای حاضر در پارکشوار امیرکبیر در آماده باش کامل حضور دارند.

به گزارش ایلنا، اکبر قلیچ با عرض تسلیت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه استان قم و حضور زائرین ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهر قم، برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته این ایام جلسات هماهنگی برای تامین امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم از مدت ها پیش انجام می شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل واسط بودن منطقه یک شهرداری قم بین مناطق ۳،۵ و ۷ و همچنین عبور زائرین از این منطقه برای رسیدن به اماکن مذهبی و زیارتی، تدابیر خاصی برای این منطقه اندیشیده شد.

شهردار منطقه یک با اشاره به استقرار ۳۱۵ نفر از نیروهای ستادی شهرداری منطقه یک در پارکسوار امیرکبیر جنب پل شهید ابراهیمی و امیرکبیر حضور دارند گفت: برای ارائه خدمات به طور مستمر تا عید نیمه شعبان نیروهای شهرداری منطقه یک شیفت بندی شده اند و در حال حاضر ۵۰ الی ۶۰ نفر از نیروهای حاضر در پارکشوار امیرکبیر در آماده باش کامل حضور دارند.

وی اظهار کرد: برای تنظیف هرچه بهتر شهر در این ایام جلسه‌ای ویژه با پیمانکاران خدمات شهری داشتیم تا مسیرهای پرتردد زائرین بخصوص میدان ۷۲ تن به سمت بزرگراه امام علی(ع) و کمربندی تا میدان ولیعصر(عج) به صورت کامل پاک سازی انجام شود.

قلیچ با بیان اینکه نظافت محورهای پرتردد در محدوده منطقه یک از ۲۰ روز پیش آغاز شده بود، خاطرنشان کرد: در زمینه فضای سبز نیز اقداماتی انجام شد که مهمترین آن درختکاری بلوار پیامبر اعظم(ص) حد فاصل ۹ دی تا انسجام بود.

وی در ادامه گفت: از برنامه های دیگر شهرداری منطقه یک پاک سازی حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) از نخاله‌های ساختمانی و خاک بود البته اینکار تا نیمه شعبان و بعد از آن هم ادامه خواهد داشت ولی در این ایام به صورت ویژه کار شد.

قلیچ در پایان اظهار کرد: امسال اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و تابلو برای ایام سالگرد ارتحال امام در سطح شهر توسط شهرداری مرکز انجام شد که مدیریت خوبی در این زمینه ایجاد کرد چراکه از پراکندگی تابلوها و تجمع بنرهای مناسبتی در یک منطقه شهر جلوگیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز