خبرگزاری کار ایران

از امروز تا دوشنبه هفته جاری؛

مرفاوی از جوانان قمی برای حضور در صبا تست فوتبال می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۳۷

تنها بازیکنان و جوانان بومی استان قم اجازه حضور در این تست را دارند / از افراد زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال تست به عمل می آید / از دهم تا دوازدهم خرداد ماه، ساعت ۱۸ تا ۲۰ در ورزشگاه تختی قم انجام می شود.

ایلنا: صمد مرفاوی و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، از امروز تا دوشنبه این هفته در ورزشگاه تختی قم از جوانان زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال تست می گیرد.

به گزارش ایلنا، با مشخص شدن صمد مرفاوی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال صبای قم و باتوجه به انتقال تمرینات این تیم از تهران به قم در فصل جدید لیگ بر‌تر، هیئت مدیره و کادرفنی باشگاه صبای قم احساس کردند در شش سال گذشته که تیم به نام قم بود، دِینی به جوانان این شهر دارند تا این اجازه را پس از چند سال به آنان بدهند که در تیم شهرشان بازی کنند.

مرفاوی که کارش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است و تا این لحظه با پیروز قربانی، عباس قادیان و حمیدرضا کاظمی به توافق رسیده است، می خواهد پیش از شروع تمرینات صبای قم که هفدهم خرداد آغاز می شود، از امروز شنبه تا دوشنبه این هفته، از ساعت ۱۸ تا ۲۰، در وزشگاه تختی قم، از بازیکنان قمی تست بگیرد و جوانان با استعداد قم را انتخاب و به تیم فوتبال صبای قم اضافه کند.

این تست فقط از افراد زیر ۲۳ سال و زیر ۲۱ سال که بومی استان قم باشند گرفته می شود.

خاطر نشان می شود این کار در حضور صمد مرفاوی و سایر اعضای کادر فنی تیم فوتبال صبای قم انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز