خبرگزاری کار ایران

لحظه به لحظه با فینال جام حذفی فوتسال؛

ماهان تندیس قم قهرمان جام حذفی فوتسال کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۶۲

پس از آن که دو تیم در وقت های قانونی و دو وقت اضافه به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۱ میثاق تهران را شکست داد و قهرمان اولین جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور شد.

ایلنا: تیم فوتسال ماهان تندیس قم، با غلبه بر میثاق تهران، عنوان قهرمانی اولین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، بازی نهایی اولین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور، عصر امروز و در سالن هندبال تهران، بین دو تیم میثاق تهران و ماهان تندیس قم برگزار شد که در نهایت و پس از آن که دو تیم در وقت های قانونی و دو وقت اضافه به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۱ میثاق تهران را شکست داد و قهرمان اولین جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور شد.

در نیمه اول وقت قانونی دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند و در پایان نیمه دوم وقت قانونی نیز نتیجه ۲ بر ۲ به دست آمد تا دو تیم به وقت های اضافه بروند؛ در وقت های اضافه ابتدا تیم ماهان تندیس قم با نتیجه ۳ بر ۲ پیش افتاد اما به فاصله دو دقیقه تا پایان بازی میثاق تهران بازی را به تساوی کشاند تا سرنوشت قهرمان جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور در ضربات پنالتی مشخص شود.

گزارش تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز