خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

نباید به پذیرش اتباع خارجی به عنوان یک تهدید نگاه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۴۲

ورود و خروج اتباع کشورهای خارجی از طریق مبادی قانونی انجام شود / قم از جمله شهرهایی است که پذیرای بیشترین مهاجرین خارجی خصوصا کشورهای همسایه است.

استاندار قم با اشاره به وجود هزاران طلبه و دانشجوی خارجی در قم، بر لزوم برنامه ریزی در جهت استفاده از این ظرفیت عظیم برای ترویج معارف نورانی اسلام در جهان تاکیدکرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صالحی منش در دیدار مسئولین دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند تا ورود و خروج اتباع کشورهای خارجی از طریق مبادی قانونی انجام شود گفت: قم از جمله شهرهایی است که پذیرای بیشترین مهاجرین خارجی خصوصا کشورهای همسایه است.

استاندار قم راه اندازی دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی را گامی در راستای ساماندهی و نظارت مطلوب بر ورود و خروج قانونی مهاجرین عنوان و اضافه کرد: ‌خوشبختانه قم در این زمینه جزء استان های پیشگام و الگوی بسیاری از استانهای دیگر است.

وی با اشاره به حضور خیل عظیمی از دانشجویان و طلاب خارجی مقیم در قم به دلیل موقعیت معنوی و جاذبه های فرهنگی و مذهبی این شهر اظهار کرد: ‌ این حضور گسترده، ظرفیت ویژه ای را برای ترویج دین و انعکاس حقایق اسلام در سطح جهان فراهم کرده است.

حجت الاسلام صالحی منش با بیان اینکه نباید به مسئله ی پذیرش اتباع خارجی به عنوان یک تهدید نگاه کنیم خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی سازماندهی شده از وجود نخبگان خارجی به عنوان یک فرصت و ظرفیت ارزشمند استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز