خبرگزاری کار ایران

به منظور توسعه همکاری ها و ارتقاء سطح تعاملات علمی منعقد شد؛

تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۲۵

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به منظور توسعه همکاری ها و ارتقاء سطح تعاملات علمی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

ایلنا: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به منظور توسعه همکاری ها و ارتقاء سطح تعاملات علمی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایلنا، معرفی اولویت های پژوهشی در موضوعات مرتبط به فعالیت های دو مرکز و همکاری در انجام مشترک آن ها، برگزاری گردهمایی های داخلی و بین المللی، نشست ها و سمینارها، تألیف و ترجمه متون و منابع مورد نیاز، تأمین محتوای مجلات و نشریات علمی و استفاده از توان علمی اساتید و محققان دو مرکز در برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های علمی کوتاه مدت برخی از زمینه های همکاری این تفاهم نامه است.

همچنین در بخشی از این تفاهم نامه بر همکاری مشترک علمی دو مرکز در رابطه با قطب علمی فلسفه دین که شامل نقد فلسفه دین غربی، تأسیس و توسعه فلسفه دین اسلامی، پشتیبانی نظری از مبانی عقلی و برون دینی نظام اسلامی و تدوین آینده پژوهی و راهبرد علمی در زمینه فلسفه دین اسلامی است؛ تأکید شده است.

تفاهم نامه یادشده در اول خرداد ماه سال جاری به امضای حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام علی اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز