خبرگزاری کار ایران

خسوس توجه بیشتری به فوتسال قم داشته باشد؛

کوهستانی: همه تلاشم را می کنم مجددا به تیم ملی دعوت شوم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۶۰

شهرداری تبریز را با اختلاف بیش از دو گل شکست می دهیم / دوفصل قبل بخاطر حمایت نکردن باشگاه صبا نتوانستیم به قهرمانی برسیم / شانس اول قهرمانی جام حذفی فوتسال هستیم / با ماهان تندیس به توافق برسم بهتر از هر تیم دیگر است.

ایلنا: بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: از آقای خسوس خواهشمندیم توجه بیشتری به فوتسال قم داشته باشند.

محمد حسین کوهستانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، علت نتیجه نگرفتن ماهان تندیس قم در بازی رفت جام حذفی فوتسال کشور را زمین نامناسب تیم تیم فوتسال شهرداری تبریز دانست و عنوان کرد: بازی رفت از کیفیت خوبی برخوردار بود و بازیکنان تیم ما شرایط بدنی بسیار خوبی در بازی رفت داشتند، اما کف پوش سالن پور شریفی تبریز مهم ترین عامل باخت ما بود.

وی افزود: بازیکنان شهرداری تبریز با زمین بازی آشنا بودند و راحت تر می توانستند بازی کنند، با این شرایط تیم ما نیز تا لحظات پایانی مقاومت کرده بود که با اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

بازیکن تاثیر گذار تیم فوتسال ماهان تندیس قم حمایت تماشاگران قمی را از ارکان پیروزی بازی پنج شنبه تیمش با شهرداری تبریز می داند و تصریح کرد: با توجه به این که بازی برگشت در شهرمان است و مطمئنا از حمایت دو هزار نفری هواداران در ورزشگاه حیدریان بهره می بریم، می توانیم بازی را با اختلاف بیش از دو گل به پایان رسانیم.

کوهستانی ادامه داد: تیم های تبریزی بازی های خوبی را در فصل اخیر به نمایش گذاشتند، اما چیزی که برای بازیکنان و کادر فنی ما اهمیت دارد، پیروزی با اختلاف بیش از دو گل و نتیجه ای است که بتوانیم به فینال صعود کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور در خصوص اهمیت حضور تماشاگران اظهار کرد: با توجه به جوان بودن بازیکنان شهر قم، حضور تماشاگران تاثیر بسیار زیادی در روحیه بازیکنانمان خواهد داشت.

وی معتقد است در صورت غلبه بر شهرداری تبریز، راه همواری را برای قهرمانی دارد و گفت: بازی سختی با شهرداری تبریز خواهیم داشت، اما با پتانسیلی که، در هم تیمی هایم می بینیم امیدوارم شهرداری تبریز را با بردی قاطع شکست دهیم و به فینال صعود کنیم.

وی در خصوص بازی های جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور عنوان داشت: در حال حاضر بین چهار تیم باقی مانده در جام حذفی، شانس اول قهرمانی ما هستیم؛ چون نسبت به دیگر تیم ها بازیکنان و کادر فنی بهتری داریم و اعتقاد بنده این است که احتمال نود در صد قهرمانی از آن ماست.

بازیکن ماهان تندیس قم درباره برگزاری نیمه نهایی جام حذفی دو ماه پس از پایان لیگ افزود: صد در صد انجام این کار از فدراسیون به ضرر هر چهار تیم می باشد و مخصوصا تیم ما در هفته های پایانی لیگ به شرایط خوبی رسیده بود؛ از نظر بدنی، تاکتیکی و از هر نظر دیگر بدن بازیکنان آماده شده بود و نمی دانم بحثبرگزاری بعد از دو ماه چه بود، ولی به هرحال ما امید زیادی به قهرمانی داریم.

کوهستانی که سال های اخیر نمایش فوق العاده ای در لیگ فوتسال داشته و سابقه چندین حضور در تیم ملی از جمله اردوی جام جهانی ۲۰۱۲ فوتسال را در کارنامه دارد، درخصوص شرایط فعلی تیم ملی اظهار داشت: از آقای خسوس که مجددا سرمربی گری تیم ملی را عهده دار شدند، خواهشمندم به بازیکنان استان قم توجه بیشتری داشته باشند.

وی راجع به پیشنهاد دیگر تیم ها به این تیم گفت: چندین پیشنهاد بوده، اما بخاطر حضور در جام حذفی، فعلا صحبتی نکردم؛ چون اجازه صحبت تا پایان رقابت های حذفی را به خود ندادم تا به مسئله ای جز قهرمانی در جام حذفی فکر نکنم.

بازیکن بومی ماهان تندیس قم بیان داشت: اگر بعد از بازی ها با تیم شهر خود به توافق برسم خیلی بهتر است و در غیر این صورت باید پیشنهادات و شرایط دیگر تیم ها را بررسی کنم ولی اولویت اولم قم است، چون هرچه دارم از این شهر و این مردم عزیز قم دارم؛ نه تنها بنده بلکه تمام بازیکنان بخاطر بومی بودن تیم اینطور هستند.

کوهستانی در خصوص تغییر نامی که سال گذشته انجام شد و صبا به ماهان تندیس تبدیل گشت، عنوان کرد: صبا باشگاهی است که بیشتر در چمن سرمایه گذاری می کند و برای ما سودی نداشت و اگر توجه کنید می بینید مسئولان صبا در رشته های دیگر مثل کشتی و والیبال سرمایه گذاری کردند، در حالی که پولی دست بازیکنان تیم ها را نگرفت و به قولی اصلا با این تیم ها و بازیکنان برخورد خوبی نداشتند.

وی در همین خصوص ادامه داد: مثل سال گذشته تیم فوتسال صبا، که ما تا هفته آخر در صدر جدول بودیم ولی بخاطر حمایت نکردن باشگاه صبا نتوانستیم به قهرمانی برسیم، اما امیدواریم امسال با شرایطی که آقای جلالی، مدیر عامل ماهان تندیس برای تیم فراهم کردند حداقل بتوانیم جام حذفی را بدست بیاوریم.

لازم به ذکر است محمد حسین کوهستانی در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، دوازده گل به ثمر رساند و تاثیر زیادی در حضور ماهان تندیس قم بین چهار تیم پایانی جام حذفی فوتسال کشور داشت.

در پایان خاطر نشان می شود، بازی برگشت ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز روز پنج شنبه یکم خرداد ماه، ساعت ۱۷ در ورزشگاه حیدریان قم برگزار می شود.

گفت و گو: محمد چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز