خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم:

جام جهانی در برخی از بوستان های شهر پخش خواهد شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۲۰

در بوستان های محله ای نمی‌شود به نصب تلویزیون شهری رو آورد / بوستان های فدک، علوی و بنیادی تلویزیون شهری راه اندازی کنیم.

ایلنا: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال گفت: برای این مورد برنامه ریزی هایی انجام دادیم و قرار است به کمک ویدئو پروژکتور، در برخی بوستان ها موقعیتی را فراهم آوریم تا علاقمندان به فوتبال از این رخداد ورزشی بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، حسین رضایی نسب با اشاره به اینکه برخی بوستان ها کاربری لازم را ندارند که بتوانیم از تلویزیون شهری استفاده کنیم، اظهار داشت: بوستان های محله ای برای شهروندانی که اطراف بوستان زندگی می کنند مزاحمت ایجاد می کند؛ به همین دلیل نمی‌ شود در این بوستان ها به نصب تلویزیون شهری رو آورد.

رضایی نسب با بیان این مورد که در بوستان های شهری می شود برای راه اندازی تلویزیون شهری اقدام کرد، یادآور شد: در دستور کارمان داریم که بوستان های فدک، علوی و بنیادی تلویزیون شهری راه اندازی کنیم.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: با تایید معاونت معماری و شهرسازی، در جانمایی تلویزیون شهری وارد مرحله بعدی می شویم و برای راه اندازی تلویزیون شهری اقدام می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز