خبرگزاری کار ایران

در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی فوتسال کشور؛

ماهان تندیس قم مغلوب شهرداری تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۹۹

این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به سود شهرداری به پایان رسید / گل های ماهان تندیس را سعید قاسمی، محمد کوهستانی و محمد کرمانی به ثمر رساندند / بازی برگشت پنج شنبه هفته آینده در قم خواهد بود.

ایلنا: در دور رفت نیمه نهایی اولین دوره بازی های جام حذفی فوتسال کشور، شهرداری تبریز موفق به شکست ماهان تندیس قم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا در قم، بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه های ایران، از ساعت ۱۸امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۳، در سالن شهید پورنقدی تبریز بین تیم های شهرداری تبریز و ماهان تندیس قم برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با حساب ۳ بر ۲ به سود شهرداری تبریز به اتمام رسید.

اوایل نیمه دوم، ماهان تندیس قم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد گل تساوی را وارد دروازه شهرداری تبریز کند و این نتیجه تا شش دقیقه به پایان ادامه داشت که بازیکن شهرداری تبریز موفق شد از پاس اشتباه محمد قاسمی استفاده کند و گل چهارم را وارد دروازه ماهان تندیس کند.

شاگردان محسن حسن زاده پس از دریافت این گل حملات زیادی را انجام دادند، تا این که دو دقیقه به پایان بازی، شهرداری تبریز در ضد حمله موفق شد گل پنجم را وارد دروازه مسعودایازی کند.

بازیکنان ماهان تندیس قم تا پایان این بازی موقعیت های فراوانی را از دست دادند و حتی ضربه علی رضا وفایی بازیکن ملی پوش ماهان تندیس قم به تیر دروازه شهرداری تبریز برخورد کرد و باعثشد این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

گل های ماهان تندیس قم در را در این بازی سعید قاسمی، محمد کوهستانی و محمد کرمانی به ثمر رساندند.

بازی برگشت این دو تیم روز پنج شنبه یکم خرداد ماه، ساعت ۱۷ در ورزشگاه حیدریان قم برگزار می شود، که کادر فنی و بازیکنان ماهان تندیس امید زیادی به پیروزی در این دیدار دارند.

خاطرنشان می شود، در دیگر دیدار جام حذفی فوتسال کشور که قرار بود بین تیم های میثاق تهران و تاسیسات دریایی تهران در ورزشگاه شهرداری منطقه یازده تهران برگزار شود، با انصراف تیم تاسیسات دریایی از این مسابقه، سه بر صفر به سود میثاق تهران اعلام شد.

لازم به ذکراست، دیدار فینال اولین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال کشور، ساعت ۱۷ ششم خرداد ماه در تالار هندبال تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز