خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان مدیریت تاکسیرانی قم:

مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تغییری در نرخ تاکسی ها نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۸۰

سازمانی تاکسیرانی مجدانه پیگیر رفع دغدغه های تاکسیداران است / کارگروه ویژه ای برای پیگیری مشکلات تاکسیداران تشکیل شود / در حال حاضر سازمان تاکسیرانی دارای ۷۷ خط ویژه تاکسی فعال در سطح شهر می باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان این که ما همواره در صدد رفع مشکلات تاکسیداران بوده ایم، گفت: سازمانی تاکسیرانی شهرداری قم مجدانه پیگیر رفع دغدغه های رانندگان است.

به گزارش ایلنا، مرتضی عزتی در نشست هم اندیشی با مسئولین خطوط ویژه و ناظرین خطوط که با حضور ملایی عضو کمسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، ابراز کدر: باید کارگروه ویژه ای برای پیگیری مشکلات تاکسیداران تشکیل شود.

در ادامه این جلسه تعدادی از ناظران با درخواست تسریع در حل مشکلات تاکسیداران تصریح کردند: مواردی همچون محدودیت های اخیر ایجاد شده در هسته مرکزی شهر، فعالیت غیر مجاز خودرو های شخصی و خودرو های تاکسی تلفنی، عدم ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکت های حمل و نقل مسافر درون شهری را از جمله مهمترین معضلات تاکسیداران دانستند.

در ادامه با پیشنهاد مصطفی ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم مقرر شد سه نفر از نمایندگان ناظران به صورت ویژه برای پیگیری مسائل مطروحه انتخاب شوند

لازم به ذکر است در حال حاضر سازمان تاکسیرانی دارای ۷۷ خط ویژه تاکسی فعال در سطح شهر بوده، که ناظران به انتخاب رانندگان هر خط برای همکاری لازم با سازمان اقدام می نمایند و مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تغییری در نرخ تاکسی ها نداده است.

مرتضی عزتی در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم پس از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هیچگونه افزایشی در خصوص نرخ کرایه تاکسی اعمال ننموده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی توسط مردم در صورت مواجه با هر گونه تخلف و افزایش قیمت از سوی تاکسیداران افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واخذ کرایه اضافه مراتب را با ذکر کد تاکسی از طریق سامانه پیام کوتاه این سازمان به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ و یا شماره تلفنهای ۳۶۶۶۰۰۸۷ و ۳۶۶۲۸۸۰۰ اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

در پایان از کلیه ناظران که به عنوان مسئولین خطوط ویژه تاکسیرانی با سازمان همکاری لازم را می نمایند؛ قدر دانی گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز