خبرگزاری کار ایران

شهردار قم:

آبنماها فضای خوبی را برای شهر ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۹۸

ساماندهی بلوار زائر در دستور کار قرار گرفت / اگر نیاز به همکاری دیگر مناطق هم بود باید برنامه‌ ریزی شود تا در بلوار زائر مستقر شوند / این بلوار از اهمیت بسیاری برخوردار است و موجب کاهش ترافیک شهری می ‌شود

ایلنا: شهردار قم گفت: آبنماها فضای خوبی را برای شهر ایجاد کرده و باید نظافت آن ها انجام شود تا فضای تلطیف بخش به شهر دهد.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری با اشاره به کارهای انجام شده توسط شهرداری در بلوار زائر گفت: این بلوار از اهمیت بسیاری برخوردار است و موجب کاهش ترافیک شهری می ‌شود و باید موضوع بازسازی ادامه مسیر تا پردیسان نیز دنبال شود.

محمد دلبری بیان داشت: اگر نیاز به همکاری دیگر مناطق هم بود باید برنامه‌ ریزی شود تا در بلوار زائر مستقر شوند، تا بتوانیم قبل از نیمه شعبان ساماندهی کنیم.

وی به آبنماهای داخل بلوار اشاره کرد و گفت: این آبنماها فضای خوبی را برای شهر ایجاد کرده و باید نظافت آن ها انجام شود تا فضای تلطیف بخش به شهر دهد.

معصومی معاون حمل و نقل و ترافیک، در جلسه بررسی پروژه‌های شهری قم با اشاره به بلوار زائر گفت: این بلوار را بین پنج منطقه شهری قم تقسیم بندی کرده‌ایم تا بتوانیم ساماندهی مناسبی در آنجا داشته باشیم.

وی افزود: باید در این بلوار فنس کوبی و زیباسازی صورت گیرد که مورد تاکید شهردار نیز بوده است و از این رو انتظار است تا به صورت جدی فعال شویم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: یکی از موضوعات در بلوار زائر، فضای سبز است که منطقه دو با ساماندهی و همچنین گسترش بوستان امام رضا(ع) در این زمینه اقدام خواهد کرد.

معصومی بیان داشت: همچنین شهرداری منطقه چهار موضوع تملک و ایجاد فضا برای ادامه مسیر بلوار زائر را پیگیری خواهد کرد تا به عنوان مسیر آزاد شمال به جنوب شهر قم فعال باشد.

وی بیان داشت: با همت شهرداری‌های مناطق باید ساماندهی بلوار زائر از جمله فضای سبز، زیباسازی، فنس‌کوبی و مباحثترافیکی تا قبل از نیمه شعبان به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز