خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توسعه و عمران شهرداری قم:

شش اکیپ برای تکمیل بلوار پیامبراعظم(ص) فعال شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۸۶

این پروژه یکی از محورهای اصلی در کاهش ترافیک شهر قم است / احداثلاین دوچرخه در این مسیر / جدول گذاری مسیر تا آخر ماه به اتمام می‌ رسد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: شش اکیپ برای تکمیل بلوار پیامبراعظم(ص) فعال شده‌اند تا بتوانیم مسیری مناسب را برای زائران و مسافران ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا، نادعلی در جلسه بررسی پروژه‌های شهری قم، با اشاره به پروژه بلوار پیامبراعظم(ص) گفت: این پروژه یکی از محورهای اصلی در شهر قم است که در ایام نیمه شعبان می‌تواند نقش موثری در کاهش ترافیک شهری خواهد داشت.

وی عنوان داشت: یکی از موضوعاتی که مورد تاکید شهردار نیز بوده است، احداثلاین دوچرخه در این مسیر بود که انجام شده و بهسازی آن نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: تکمیل جدول گذاری مسیر تا آخر ماه به اتمام می‌ رسد و بیش از ۷۰ درصد کار نیز انجام شده است.

نادعلی در خصوص میدان معلم گفت: در این زمینه نیز با بخش خصوصی وارد مذاکره شده و قرارداد بسته و قرار شد بعد از نیمه شعبان این کار صورت گیرد.

وی گفت: شش اکیپ برای تکمیل بلوار پیامبراعظم(ص) فعال شده‌اند تا بتوانیم مسیری مناسب را برای زائران و مسافران ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز