خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی جزایری:

برنامه های فرهنگی به زبان عربی در جمکران اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۶۲

شایسته است برنامه ‌هایی به زبان عربی در این مجلس تولید و در شبکه‌های عربی پخش شود.

آیت‌الله موسوی جزایری در دیدار با تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اگر این امکان در مسجد مقدس جمکران نیز فراهم شود که برنامه ‌ها به صورت عربی برای زائران عرب ‌زبان اجرا و در شبکه ها مستقیم پخش شود بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایلنا از قم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز عصر دیروز در دیدار با حجت الاسلام رحیمیان با بیان این‌ که این مسجد مقدس جمکران، سرمایه عظیم معنوی است عنوان کرد: شایسته است برنامه‌هایی به زبان عربی در این مکان مقدس تولید و در شبکه‌های عربی پخش شود.

وی گفت: گروه‌های معاند فرهنگ معاند و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) که با پخش تبلیغات مسموم علیه شیعه در شبکه های ماهواره ای در پی ظالم نشان دادن شیعه نسبت به مردم هستند و ما باید به صورت مستدل و علمی به این شبهات پاسخ دهیم.

نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه اهواز با بیان این ‌که اکثر افراد تجربه سیاسی ندارند و راست و دروغ ماجرا را نمی‌توانند تشخیص دهند، تصریح کرد: ما نیز برای مقابله با این افراد و ابطال افکار خرافی و نادرست دشمنان شبکه‌ای را با عنوان اهواز راه‌اندازی کردیم و برنامه‌های خوبی از قبیل، منبر، روضه، مناظره، مباحثعلمی و برنامه‌های پاسخ به شبهات و سؤالات در ان به نمایش گذاشتیم که الحمدلله بازتاب خوبی در خود خوزستان و کشورهای عربی اطراف داشته است.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به این که در مشهد مقدس صحنی با نام غدیر در اختیار اعراب قرار گرفته و برنامه‌ های خوب و جذابی به زبان عربی در آن جا اجرا و به صورت مستقیم از شبکه اهواز و شبکه‌های عربی عراق و کویت پخش می‌شود، یادآور شد: اگر این امکان در مسجد مقدس جمکران نیز فراهم شود که برنامه ‌ها به صورت عربی برای زائران عرب ‌زبان اجرا و در شبکه ها مستقیم پخش شود بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان خواستار مهیا شدن اتاق و مکانی از سوی تولیت مسجد مقدس جمکران برای ضبط و پخش برنامه‌های زنده شد و ابراز داشت: درصدد هستیم بتوانیم برنامه‌های مهدوی را به صورت مستقیم از مسجد مقدس جمکران که مورد عنایت حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) است برای مردم عرب‌ زبان در خوزستان، عراق، کویت، دیگر کشورهای عربی و حتی برخی کشورهای اروپایی پخش کنیم که این امر تأثیر دوچندان در روحیه شیعیان خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز