خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن سنگ کاران و کاشی کاران قم خبر داد؛

افزایش ۲۵ درصدی دستمزد کارگران سنگ کار و کاشی کار در قم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۶۹

کارفرمایان همواره از کارگران ایرانی استفاده کنند تا در نهایت کار بهتری را تحویل بگیرند / در جلسه اخیر انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پیرامون قیمت کار سنگ کاران و کاشی کاران استان قم در سال ۹۳ بحثو بررسی شد.

ایلنا: رئیس انجمن صنفی کارگران سنگ کار و کاشی کار استان قم، از افزایش ۲۵ درصدی افزایش مزد کارگران این صنف در سال ۹۳ خبر داد.

عباس شیری مهوار رئیس انجمن صنفی کارگران سنگ کار و کاشی کاران استان قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص قیمت کار سنگ کاران و کاشی کاران در سال ۹۳، اظهار داشت: در جلسه اخیر انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، پیرامون قیمت کار سنگ کاران و کاشی کاران استان قم در سال ۹۳ بحثو بررسی شد.

رئیس انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، گفت: نظرات مختلفی برای قیمت دستمزد سنگ کاران و کاشی کاران در سال ۹۳ مطرح شد و حتی برخی پیشنهاد افزایش دستمزد تا ۴۰ الی ۵۰ درصد را داشتند که این طرح به دلیل آن که برخی اعضای انجمن، آن را غیرقابل قبول برای عموم مردم میدانستند با آن مخالفت کردند، اما در نهایت همه اعضاء روی افزایش ۲۵ درصدی دستمزد کارگران سنگ کار و کاشی کار در سال ۹۳ اتفاق نظر پیدا کردند.

این فعال کارگری گفت: متأسفانه بعضا شاهد کارکردن برخی از کارگران سنگ کار و کاشی کار اتباع با قیمت هایی پایین تر از قیمت حداقلی تعیین شده از سوی کارگران ایرانی هستیم که این امر موجب می شود در برخی اوقات، کارگران ایرانی بیکار بمانند، در حالی که صاحب کار بلافاصله بعد از اتمام کار متوجه می شود که کارگر اتباع، کار مناسبی تحویل او نداده و آنگاه ترمیم مجدد آن کارهای اشتباه هزینه کارفرما را چند برابر می کند.

شیری در پایان گفت: بهتر است کارفرمایان همواره از کارگران ایرانی استفاده کنند تا در نهایت کار بهتری را تحویل بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز