خبرگزاری کار ایران

در مراسم هر خبرنگار یک نهال؛

خبرنگاران قم، درختکاری کردند / ایلنا نهال اعتدال کاشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۱۶

خبرنگار ایلنا در قم با کاشت ۱۲ نهال، رکورددار کاشت نهال در این مراسم بود / این مراسم به همت شهرداری قم و در بوستان خبرنگار برگزار شد / خبرنگاران پس از کاشت نهال، نام هایی را بر روی آن ها می گذاشتند.

ایلنا: در مراسمی با عنوان " هر خبرنگار، یک نهال " که به مناسبت هفته درختکاری برگزار شد، خبرنگار ایلنا، نهالی با نام اعتدال کاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، همزمان با هفته درختکاری، صبح امروز مراسمی با عنوان " هر خبرنگار، یک نهال " به همت شهرداری قم، در بوستان خبرنگار قم برگزار شد، که علاوه بر خبرنگاران و نمایندگان رسانه های مختلف استان قم، مهدی توکلیان معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، عباس ذاکریان سخنگوی شورای اسلامی شهر قم و علی حاج رضا مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم، نیز در آن حضور داشته و به کاشت نهال اقدام کردند.

در این مراسم براساس برنامه ریزی مسئولان روابط عمومی شهرداری قم، خبرنگاران پس از کاشت نهال، نام هایی را بر روی آن ها می گذاشتند.

خبرنگار ایلنا در قم با کاشت ۱۲ نهال، رکورددار کاشت نهال در این مراسم بود و برای نهال های کاشته شده خود نام هایی چون، " نهال اعتدال "، " نهال ایلنا "، " نهال صادق "، " نهال امید "، " نهال زندگی "، " نهال صبر "، " نهال تولدی دوباره "، " نهال کارگر "، " نهال آزادی "، " نهال دوستی "، " نهال مردم " و " نهال ایران "، را بر آن ها گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز