خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی - خدمات فنی قم:

جشن بزرگ اصناف قم در دهه فجر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۹

در تمام ده شب سالگرد دهه فجر سال جاری، دیداری با خانواده های شهدای اصناف قم خواهیم داشت / پرسنل اتاق اصناف قم با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.

ایلنا: رئیس مجمع امور صنفی تولیدی - خدمات فنی قم از برگزاری جشن بزرگ دهه فجر اصناف قم در روز ۱۷ بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رضائیه قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیدجواد دهناد در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، در تشریح برنامه های مجمع امور صنفی تولیدی - خدمات فنی قم به مناسبت سالگرد دهه فجر، اظهار داشت: با همکاری بسیج اصناف، در تمام ده شب سالگرد دهه فجر سال جاری، دیداری با خانواده های شهدای اصناف قم خواهیم داشت.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی - خدمات فنی قم به دیدار پرسنل اتاق اصناف قم با علما و مراجع اشاره کرد و گفت: در روز ۱۲ بهمن پرسنل اتاق اصناف قم با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کردند.

وی به برگزاری جشن بزرگ اصناف قم اشاره کرد و گفت: در روز ۱۷ بهمن جشنی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رضائیه میدان سعیدی برگزار خواهد شد.

دهناد با بیان اینکه در این مراسم از خانواده شهدا تقدیر خواهد شد، تصریح کرد: برای این جشن از چندین هزار نفر از اصناف قم و همچنین مسئولان استانی که با اصناف در ارتباط هستند، دعوت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار نفر در بخش اصناف در قم فعالیت دارند، بیان کرد: اصناف قم در همه مناسبت‌ها از جمله ایستگاه‌های صلواتی ۱۴ و ۱۵ خرداد، مراسم ۱۹ دی و همچنین دهه فجر حضوری فعال دارد.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی - خدمات فنی قم با بیان اینکه ۷ هزار و ۸۰۰ اتحادیه صنفی در کشور فعالیت دارند، اذعان کرد: از این تعداد ۶۲ اتحادیه مربوط به استان قم است.

وی افزود: در استان قم ۳۸ اتحادیه تولیدی و خدمات فنی و ۳۴ اتحادیه توزیعی مشغول به فعالیت هستند.

دهناد با اشاره به اصلاح قانون اصناف در شهریور ماه گفت: طبق این قانون اتاق اصناف تولیدی و اتاق اصناف خدمات فنی با هم ادغام شده و اتاق اصناف قم تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون در ۹۶ درصد استان‌های کشور ادغام صورت گرفته است و در استان قم این ادغام در دستور کار قرار دارد.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی - خدمات فنی قم عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات اتاق اصناف قم همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های اتاق اصناف قم برای شب عید گفت: همه ساله در ارتباط با تنظیم شب عید کمیته‌ای متشکل از نماینده استانداری، شهرداری، شورای شهر و ریاست سازمان صنعت و معدن تشکیل می‌شود که در این مورد برنامه‌ریزی می‌کنند.

دهناد با اشاره به اینکه امسال عرضه مستقیم کالا به بازار در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: به همین منظور نمایشگاه‌های بهاره استان در محل نمایشگاه دائمی، مجتمع امام خمینی(ره) و پردیسان از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ اسفند برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: کسانی که وارد نمایشگاه می‌شوند باید پروانه کسب داشته باشند و برای حذف واسطه اولویت برای بخش‌های تولیدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز