خبرگزاری کار ایران

توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم صورت گرفت؛

تقدیر از حسین طالعی به‌عنوان شهردار موفق در عرصه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۰۹

شهرداری دستجرد از شهرداری‌های موفق استان قم در عرصه گردشگری است

دکتر علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، از مهندس حسین طالعی شهردار دستجرد، به عنوان شهردار موفق در عرصه گردشگری استان قم تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از قم، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، در پایان نشست خبری با خبرنگاران استان قم که بمناسبت هفته گردشگری در دهکده توریستی صبا شهر دستجرد برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر، از حسین طالعی شهردار شهر دستجرد، بعنوان شهردار موفق در عرصه گردشگری تجلیل کرد.

آقای ارجمندی، پس از اهدای این لوح تقدیر به حسین طالعی شهردار دستجرد، به خبرنگاران استان قم گفت: جا دارد که از جناب آقای طالعی، تشکری کنم؛ لوح تقدیری هم آماده کردیم. زحمات زیادی را ایشان هم برای این شهر و منطقه خلجستان کشیدند و هم در نمایشگاه گردشگری خدمت شان بودیم؛ گرچه فکر می کنم ایشان نیاز به این لوح ندارد اما وظیفه مان هست که این لوح را تقدیم ایشان کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، پس از اهدای این لوح تقدیر به حسین طالعی شهردار دستجرد، گفت: آقای طالعی از شهرداران خوب استان قم هستند.

حسین طالعی شهردار دستجرد نیز پس از دریافت لوح تقدیر بعنوان شهردار موفق حوزه گردشگری، خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی، گفت: انشاالله که بتوانیم بیش از پیش به تقویت حوزه گردشگری کمک کنیم.

متن لوح تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، خطاب به شهردار دستجرد، به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مهندس حسین طالعی شهردار دستجرد

با سلام

نظر به خدمات دهی خوب شهرداری دستجرد به گردشگران و مسافران این شهر توریستی و گردشگری استان قم، به ویژه در دو روز پایانی هر هفته، از شما بعنوان شهردار موفق در عرصه گردشگری تقدیر می‌نمایم.

امیدوارم در سایه لطف الهی و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در عرصه خدمت به مردم پایدار باشید.

علیرضا ارجمندی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم

تقدیر از حسین طالعی به‌عنوان شهردار موفق در عرصه گردشگری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز