خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای اعلام شد؛

پیام تشکر استاندار قم از عزاداران اربعین حسینی در کربلای معلی و قم مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۸۹

آنچه در این میان بسیار قابل تحسین است، پیاده‌روی بانوان معتقد و مؤمنه قم بود / سزاوار است از برپا کنندگان مراسم کمال قدردانی و تشکر را بنمایم.

ایلنا: حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم، با صدور پیامی از عزاداران اربعین حسینی در کربلای معلی و قم مقدس تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»(آل عمران، ۱۶۹)

مردم شریف و ولایتمدار استان قم! أعظم الله أجورکم!

ای مسافران کربلا که در این ایام پربرکت از شهر اهل بیت(ع) در مسیر صحن و سرای حسین گام نهادید و با پای پیاده دل و جان خود را به نور او جلا دادید، شما تأسی به امام سجاد(ع) و زینب کبری و صحابی بزرگ رسول خدا، جابر بن عبدالله انصاری کردید و قلب امام زمان(عج) را شاد نمودید.

قطعاًشما در ثواب شهیدان کربلا سهیم هستید؛ زیرا جابربن عبدالله در فراز پایانی زیارتنامه‎اش گفته است: «سوگند به آن خدایی که محمد(ص) را به حق برگزید و مبعوثکرد! ما نیز در آنچه شما شهیدان در آن وارد شده‎اید، شریک هستیم.

نیت شما عاشقان حسین(ع) هم جز این نبوده است. چه آنان که به کربلا سفر کردند و چه آنان که با پای پیاده از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در عصر اربعین به عزاداری پرداختند.

آنچه در این میان بسیار قابل تحسین است، پیاده‌روی بانوان معتقد و مؤمنه قم بود که رئیس محترم جمهور در هیأت دولت بسیار از ایمان، همت، شجاعت و نقش بانوان قم در انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

شما با زینب کبری عهد بستید که با عفاف و حفظ شرف و دیانت، چهره شهرتان را حسینی سازید و آن را ممتاز سازید که:

«وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاء وَالأَرْضِ»(اعراف، ۹۶)

سزاوار است از برپا کنندگان مراسم کمال قدردانی و تشکر را بنمایم و از سپاه، نیروی انتظامی و بسیج استان، که امنیت و آرامش خانواده‌های زائران و عزاداران حسینی را تأمین کردند، سپاسگزاری کنم.

خدایا باران رحمت خود را بر مردم با ایمان و با تقوای قم نازل گردان!

پروردگارا دل‌های مردم پاک این دیار را مملو از محبت و عطوفت و مهربانی و ایمان قرار بده!

خدمتگزار شما، استاندار قم
محمد صادق صالحی منش

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز