خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

بازدید مدیر کل استاندارد قم از دفتر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۸۹

ایلنا: مدیر کل استاندارد قم، با حضور در دفتر مرکز تنظیم و نشر آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، با مدیر این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیف الله رعیت مدیر کل استاندارد قم، صبح امروز با حضور در دفتر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، با بهمن بابیزان، مدیر این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

سیف الله رعیت در این دیدار، ایجاد مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را اقدامی ارزنده توصیف و اظهار داشت: با ایجاد این مرکز، فعالیت های مربوط به انتشارات کتب مربوط به آیت الله العظمی موسوی اردبیلی انسجام و نظم خاصی پیدا کرده است.

وی افزود: تأسیس مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی باعثآن شده تا مقلدان و علاقمندان این مرجع تقلید، با سهولت بیشتری برای دریافت کتب مرتبط با ایشان اقدام کنند.

مدیر کل استاندارد قم گفت: باید در زمینه فعالیت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی و نیز کتب مرتبط با این مرجع تقلید، تبلیغات بیشتری صورت گیرد تا مردم و علاقمندان نسبت به این موضوع اطلاع و آگاهی پیدا کنند.

در ادامه این دیدار بهمن بابیزان مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله العظمی موسوی اردبیلی، گفت: تمام تلاش ما این است که آثار حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را با بهترین کیفیت به علاقمندان عرضه و در ترویج فرهنگ صحیح اسلامی بکوشیم.

خاطرنشان می شود مدیر کل استاندارد قم از نمایشگاه کتاب روز مستقر در دانشگاه مفید قم هم بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز