خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان قطار شهری قم خبر داد؛

اجرای پروژه ملی منوریل قم توسط نیروی انتظامی متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۲

این پروژه طی روزهای اخیر از سوی نیروی انتظامی متوقف شده است و اجازه ادامه عملیات احداثداده نمی‌شود / تردد خودروهای عمرانی مربوط به منوریل قم، از سوی نیروی انتظامی به دلایل نامعلوم متوقف شده است / قبلا تذکری داده نشده بود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان قطار شهری قم از متوقف شدن روند اجرای پروژه ملی منوریل قم توسط نیروی انتظامی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از وب سایت رسمی شهرداری قم، آقای حکمت با اشاره به اینکه پروژه منوریل به عنوان خط دوم قطار شهری قم در فاز نخست مراحل پایانی اجرا را سپری می‌کند، اظهار داشت: این پروژه در فاز نخست حد فاصل حرم حضرت معصومه(س) تا پارکسوار شمالی در دست احداثاست.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه به دلیل مشکلات اعتباری بسیاری از پروژه‌های بزرگ و ملی متوقف شده‌اند با پیگیری‌های به عمل آمده و تزریق اعتبارات مناسب این پروژه در روند اجرا تاکنون با وقفه مواجه نشده بود.

مدیر عامل سازمان قطار شهری قم تاکید کرد: با این وجود و اهمیت اجرای چنین پروژه ملی، این پروژه طی روزهای اخیر از سوی نیروی انتظامی متوقف شده است و اجازه ادامه عملیات احداثداده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: علت این امر جلوگیری از تردد خودروهای عمرانی است که مربوط به شرکت پیمانکار بوده و در زمینه انتقال تیرچه‌ها و دیگر مصالح مورد نیاز این پروژه فعالیت می‌کنند و از سوی نیروی انتظامی به دلایل نامعلوم متوقف شده است.

حکمت خاطرنشان کرد: این اقدام در حالی صورت گرفته است که پیش از این هیچ تذکری در ارتباط با این مسئله از سوی راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی به سازمان قطار شهری شهرداری قم و پیمانکار این پروژه داده نشده بود.

وی تاکید کرد: جا دارد که مسئولان استانی نسبت به این مسئله پیگیری‌های لازم را داشته باشند و نگذارند که اجرای یک پروژه ملی به دلیل مسائل جزئی و دلایل اینچنینی متوقف نشده و نیروی انتظامی نیز تعامل لازم را در این زمینه با این سازمان داشته باشد. چرا که این امر خسارات زیادی را در بر داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز