خبرگزاری کار ایران

با انعقاد تفاهمنامه ای صورت گرفت؛

تربیت مربیان کشاورزی سازمان فنی و حرفه‌ای در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۱۲۴

تربیت مربیان رشته‌های کشاورزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با عقد تفاهمنامه میان اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان قزوین و سازمان جهاد کشاورزی استان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مراسم عقد این تفاهمنامه با حضور مدیران کل فنی و حرفه ای و سازمان جهاد کشاورزی قزوین در حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در محل این سازمان منعقد شد.

محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در قالب این تفاهم نامه همکاری و هماهنگی های لازم جهت پرورش و آموزش و ارتقای مهارت مربیان کشاورزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در رشته باغداری و باغبانی برقرار می شود.

مددی با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه دپارتمان تربیت مربیان باغبانی سازمان فنی و حرفه ای کشور در قزوین ایجاد و راه اندازی می‌شود، گفت: این تفاهمنامه همچنین تربیت نیروهای ماهر و متخصص در بخش‌های مختلف کشاورزی را پیش بینی و هدف گذاری کرده است.

وی افزود: اعلام نیازهای آموزشی، تعریف دوره های آموزشی و ثبت آنها در سامانه پورتال جامع آموزش مهارتی کشور و صدور گواهینامه های آموزشی در دوره های مشترک و ارایه خدمات آموزشی همکاری برای بهره برداران، مروجین و اساتید کشاورزی و تامین حق التدریس اساتید براساس تعرف های سازمان فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی و مشارکت در تامین مربی و تلاش در راستای پوشش نیازهای اموزش مهارت های نرم از جمله در حوزه کارآفرینی، استارت آپ ها و مدیریت کسب و کار از جمله تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در این تفاهمنامه است.

این مسئول ادامه داد: ارائه امکانات جهت برگزاری دوره های آموزشی، کمک به برنامه ریزی و تدوین دوره های آموزشی، معرفی اساتید و همکاران جهت مربیگری دوره های آموزشی و فراهم کردن فضاهای عملی برای افزایش بهره وری در دوره های آموزشی مربیان باغبانی و اعلام نیازهای آموزشی در مهارت های تخصصی کشاورزی از جمله تعهدات سازمان جهاد کشاورزی در این تفاهم نامه به شمار می رود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه قزوین از قطب های کشاورزی کشور است و بسیاری از فعالان این حوزه نیازمند فراگیری آموزش های مهارتی هستند،اظهار امیدواری کرد با عقد این تفاهمنامه و با همکاری جهاد کشاورزی، زمینه برگزاری دوره های آموزشی کشاورزی و توان افزایی مهارتی برای متقاضیان در این حوزه در استان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز