خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه آموزش مهارت کشاورزی با سازمان فنی و حرفه ای

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۰۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با عقد تفاهم نامه میان این اداره کل و جهاد کشاورزی، مهارت‌های کشاورزی در قالب دوره‌های فنی و حرفه‌ای به متقاضیان در استان آموزش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه روز جاری در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و با حضور ریاست این سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود: در قالب این تفاهم نامه با استفاده از امکانات جهاد کشاورزی و با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان فنی و حرفه ای، مهارت های مورد نیاز بخش های مختلف کشاورزی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه دوره‌های فنی و حرفه ای بخش کشاورزی از امسال یا سال آینده در قزوین هدف گذاری و اجرا می شوند،گفت: ارتقای مهارت مربیان فنی و حرفه ای در رشته باغداری و باغبانی از طریق هم افزایی و بهره برداری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری از جمله اهداف این تفاهم نامه به شمار می رود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه این تفاهم نامه تربیت نیروهای ماهر و متخصص در بخش های مختلف کشاورزی را هدف گذاری کرده است، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه همچنین دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین ایجاد و راه اندازی می شود.

خمسه افزود: آموزش‌های مهارتی بخش کشاورزی به متقاضیان می‌تواند به رونق و رشد سرمایه گذاری در این حوزه منجر شود و همچنین بهره وری و دانش فنی در بخش کشاورزی را افزایش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز