خبرگزاری کار ایران

با سرمایه گذاری خارجی صورت می گیرد؛

احداث چهار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۰۶۱

چهار واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی و سرمایه‌گذارانی از سه کشور در شهرک‌های صنعتی استان قزوین در دست اجرا و احداث است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها برای ۶۴۰ نفر در شهرک های صنعتی استان قزوین به طور مستقیم اشتغالزایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: سرمایه گذاران این طرح های تولیدی از کشورهای همسایه و همچنین یک کشور اروپایی هستند.

این مسئول گفت: این طرح‌های تولیدی پس از بهره برداری در زمینه تولید محصولات فلزی، شیمیایی و سلولزی فعالیت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به جذب ۱۹ سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی این استان، یادآور شد: ۱۵ واحد تولیدی با سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند و همچنین چهار طرح نیز در دست اجراست.

وی یادآور شد: اشتغالزایی واحدهای بهره بردار خارجی مستقر در شهرک های صنعتی استان قزوین هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.

خانپور با بیان اینکه رشد جذب سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قزوین طی سال های اخیر حاکی از اشتیاق سرمایه گذاران برای فعالیت در عرصه های تولیدی است،افزود: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشور، طی سال‌های اخیر طرح های بزرگ خارجی صنعتی در استان قزوین به ثمر نشسته و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز