خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

استاندار قزوین هفته دولت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۰۷۸

استاندار قزوین با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی را برای پیشرفت و آبادانی کشور انجام و گام‌های زیادی در این حوزه برداشته شده که موجب حیرت جهانیان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، متن پیام هدایت الله جمالی پور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه دو ستون مهم دین و مردم استوار شده است یعنی شالوده و مبانی تشکیل و استمرار نظام جمهوری اسلامی ارزش‌های دینی و آراء مردم است.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون بیش از چهار  دهه است که از عمر این نظام مردمی می گذرد، در این دوران پرفراز و نشیب علیرغم سنگ اندازی ها و خباثت های دشمنان قسم خورده نظام که از همه  ابزارهای خود از جمله تحریم های فراگیر و ظالمانه برای به زانو در آوردن آن استفاده کردند،الحمدلله به همت مردم خوب و قدرشناس، این نظام به حرکت عزتمندانه و مقتدرانه خویش ادامه داده است و کارها و گام های بزرگی را در عرصه محرومیت زدایی،پیشرفت و آبادانی کشور با تکیه بر توان داخلی خود برداشته است که باعث حیرت جهانیان شده است.

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: روزهای آغازین شهریور که به نام هفته دولت نامگذاری شده است یادآور عروج مظلومانه خادمان مخلص و صدیق انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس جمهور و نخست وزیرایران اسلامی است که در حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

در بخش بعدی این پیام آمده است: در این میان مردم مومن و انقلابی استان قزوین به خود می بالند که این شهر تاریخی و سرافراز چهره ای ممتاز و درخشان به نام رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی را در دامان خود پرورانده است.

در ادامه پیام استاندار قزوین آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) لازم می‌دانم از زحمات و خدمات صادقانه همه مدیران، کارکنان و خدمتگذار دولت تدبیر و امید به ویژه  همکاران عزیزم دراستان شهید پرور و زرخیز قزوین قدردانی نمایم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: این روزها الحمدلله به برکت هدایت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری، ثمرات برجام و باهمت،تلاش و تدابیر دولتمردان به ویژه مجاهدان عرصه دیپلماسی شاهد شکست مفتضحانه و خفّت بار دولت استکباری آمریکا وپیروزی ملت بزرگ ایران هستیم و امید آن دارم با همدلی و انسجام در سایه هدایت های مدبّرانه رهبری عزیز گام دوم انقلاب با صلابت برداشته شود و آینده ای روشن و پُر امید برای ایران اسلامی رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز