خبرگزاری کار ایران

استان قزوین به دولت همراه پیوست

همزمان با سفر معاون اول محترم رئیس جمهور به استان قزوین در آغازین روز از هفته دولت، نظر به نقش موثرگوشی های همراه در افزایش راندمان امور شخصی افراد ، دولت یازدهم با تعریف پروژه های متعدد در افزایش راندمان اداری با استفاده از موبایل اقدام کرده است که طی این هفته با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور و مسئولان کشوری و استانی، در اولین گام مدیران استانی میتوانند به صورت فراگیر(از هرجا و در هرزمان) به کارتابل سازمانی خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در آینده ی نزدیک با استفاده از کد دستوری  #454* ارائه خدمات دستگاههای استانی توسط اپلیکیشن های موبایل، انجام خواهد شد.

اپراتورهای موبایل با همراهی مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور و اداره کل فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت استان اقدامات مؤثری به ثمررسانده اند.

علاوه بر پروژه دولت همراه ، توسعه ی زیرساخت شبکه دولت، ثبت و ارسال مکاتبات أشخاص حقیقی و حقوقی به دستگاه های دولتی از طریق دفاتر پیشخوان ، عدم لزوم ارائه کپی مدارک هویتی برای در یافت خدمت از دستگاه های دولتی نیز از جمله موضوعات این تفاهم نامه است که باهمکاری اداره کل فناوری اطلاعات استانداری در هفته دولت انجام خواهد شد .

همچنین زیر ساخت تبادل مکاتبات و اطلاعات به صورت الکترونیکی بین دستگاه های استان قزوین فراهم شده است که با همکاری ادارات استان و شهرستان ها و شهرداری ها، همه استعلام ها وصدور مجوزها در سطح استان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۰۴۱۵۲