خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی جهاد کشاورزی استان خبرداد:

ابلاغ تعهد اشتغال برای بیش از 3 هزار نفر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۲۹۶

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از ابلاغ تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین به میزان ۳۸۴۸ نفر در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار کرد: در سال گذشته میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی و ثبت در سامانه استانی هفت سنگان ۳ هزار و ۸۷۱ نفر بوده است.

معاون اقتصادی جهادکشاورزی استان اضافه کرد: بیش از ۱۰۰,۶ درصد اشتغالزایی در استان محقق شده و تمام شهرستانها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند.

به گفته تبسمی، بیشترین میزان اشتغالزایی با تعداد ۹۸۲ نفر مربوط به شهرستان تاکستان است .

وی ادامه داد: در سال گذشته اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال  پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۷ مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق صد درصدی میزان اشتغال پیش بینی شده داشته است.

این مسئول ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود : در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین  ۹۶۲نفر ، تاکستان۹۶۲نفر ، بوئین زهرا ۹۶۲نفر ، آبیک ۴۲۰ نفر ،  البرز ۳۱۰ نفر و  آوج ۱۹۲ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز