خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

کارمندان قزوینی در طرح کمک مومنانه مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۱۳

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه پیشقدم شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: هر کارمند دولتی می‌تواند با اختصاص یک یا ۲ روز از حقوق خود برای کمک به اقشار آسیب دیده در طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه شرکت و به سهم خود در این جریان نقش آفرینی کند.

معاون سیاسی استاندار به نقش بسیج در شناسایی اقشار آسیب دیده و نیازمند در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حجم این کار گسترده است و شناسایی افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده به مدیریت منسجم نیاز دارد، نهاد بسیج به لحاظ داشتن پایگاه‌های متعدد در نقاط مختلف استان می‌تواند در این ماموریت مشارکت کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مردم، خیران، سمن‌ها، گروه‌ها، بازار، اصناف، احزاب و واحد‌های تولیدی در این مدت با کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه اقلام و تجهیزات بهداشتی به کادر درمان و پزشکی و نیازمندان حماسه بزرگی خلق کردند و ادامه این راه نیازمند همت جمعی همه جامعه است.

وی کمک مومنانه طرحی است که  با هدف کمک به اقشار آسیب دیده در حوزه کرونا مطرح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز