خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان نوسازی قزوین:

فاز اول ساماندهی خیابان امام به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۸۱

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین، گفت: فاز اول عملیات اجرایی ساماندهی خیابان امام خمینی‌(ره)، حدفاصل سبزه‌میدان تا خیابان عبید زاکانی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آرش رشوند‌آوه گفت: این مرحله از پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی‌(ره) که شامل پیاده‌روی شمالی است، از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده و عملیات کارگاهی آن به صورت شبانه‌روزی انجام گرفته تا در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسد.

مدیر عامل سازمان نوسازی قزوین افزود: در عملیات اجرایی ساماندهی و تعریض پیاده‌روی شمالی خیابان امام خمینی(ره)، اقداماتی شامل حفاری، خاکبرداری و اجرای لوله‌های دفع آب‌های سطحی، تخریب کف‌فرش فرسوده پیاده‌رو و عملیات تسطیح، بتن‌ریزی و سنگ‌فرش، ایجاد مسیر ویژه نابینایان، ساماندهی پوشش گیاهی و درختان، نصب چراغ‌های روشنایی و... انجام شده است.

رشوندآوه بیان کرد: خوشبختانه همراهی و همدلی مناسبی از سوی ارگان‌ها و شهروندان در روند اجرای پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: طول خیابان امام خمینی (ره) ۵۴۰ متر و محدوده اجرایی پروژه در فاز اول ساماندهی این خیابان، دارای ۳۲۰ متر طول و ۱۷۰۰ متر مربع مساحت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز