خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال قزوین:

کارت هوشمند ملی برای 750 هزار شهروند قزوینی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۴۸۱

تاکنون ۸۵۹ هزار شهروند قزوینی درخواست صدور کارت هوشمند ملی برای خود داده‌اند که از این تعداد برای ۷۵۰ هزار نفر کارت‌ صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن وفایی مدیرکل ثبت احوال قزوین روز چهارشنبه اظهار داشت: از این تعداد درخواست برای ۷۵۰ هزار و ۱۸۷ نفر کارت صادر شده که چهار هزار و ۴۴۹ نفر از این افراد هنوز کارت خود را تحویل نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه برای تمام افراد بالای ۱۵ سال کارت هوشمند ملی صادر می شود، اضافه کرد: جمعیت بالای ۱۵ سال استان یک میلیون و سه هزار و ۲۱۰ نفر برآورد می‌شود که ۷۷.۱ درصد از کل جمعیت استان قزوین را تشکیل می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: جمعیت واجد شرایط استان می‌توانند برای دریافت کارت هوشمند ملی به ادارات پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان مراجعه و برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال قزوین افزود: کارت ملی هوشمند کلید ورود به خدمات دولت الکترونیک و داشتن آن برای تمام ایرانیان ضروری است از این رو تمام افرادی که دارای کارت ملی نمونه قدیم هستند، به منظور دریافت خدمات قابل ارائه با کارت هوشمند ملی باید هرچه زودتر جهت ثبت نام و دریافت آن اقدام کنند.

وفایی افزود: با توجه به اینکه کارت های قدیمی از این پس اعتباری ندارند افرادی هم که درخواست کارت ملی هوشمند داده اند و هنوز دریافت نکرده اند می‌توانند با در دست داشتن رسید دفاتر پیشخوان، کارهای اداری و بانکی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز