خبرگزاری کار ایران

افتتاح 8 طرح عمرانی توسط سپاه قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۸۷۱

هشت طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: این طرح‌ها در حوزه تکمیل و بهره برداری از راه، ساختمان و همچنین تجهیزات صدا و سیما هستند که با حضور استاندار قزوین در روستاهای طارم سفلی و الموت افتتاح می‌شوند.

سرهنگ پاسدار حمزه برین اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی از یک سال گذشته تاکنون تکمیل و افتتاح ۴۵ طرح عمرانی را با موضوعات مختلف در دستور کار قرار داده که از این میان هشت طرح در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌های عمرانی در دهستان چوقور طارم سفلی شامل روستاهای علی آباد، رزن و ... و همچنین منطقه الموت شرقی هستند که طی روزهای آینده با حضور مسئولان استان افتتاح خواهند شد.

برین با اشاره به دیگر اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در روستاها، گفت: برگزاری ۹۰ نشست آموزشی به منظور ترویج سلامت در بین روستاییان و کاهش وابستگی به داروها از مهمترین اقدامات این قرارگاه در روستاها است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد:  شناخت و راه‌اندازی ۶ رسته شغلی مفید و دارای مزیت اقتصادی بین روستاییان، برگزاری هشت دوره دامپروری، آموزش طیور به ۶۰ روستایی،  ایجاد هزار کلونی زنبور با هدف اشتغالزایی و همچنین برپایی نمایشگاه‌های غذا و ... تنها بخشی از اقدامات سپاه در این مناطق بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز