خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد:

تصویب ۲۵۲میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه عمرانی جهاد کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۹۴۵

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲۱۱ پروژه عمرانی این سازمان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمید رضا تبسمی گفت: ۴۲میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی،۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای، ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دوسوم سه درصد نفت وگاز و ۱۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه استانی برای اجرای ۲۱۱ پروژه عمرانی مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب وخاک مصوب شده است، افزود: امسال ۱۴۷ پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری، احداث سربند، استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت و بازسازی قنوات و سایر پروژه‌ها در روستاها اجرا می‌شود.

به گفته وی، ما بقی پروژه‌ها در قالب طرح‌های افزایش تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، مبارزه با آفات نباتی، ترویج و توانمند سازی جوامع محلی و بهره برداران مصوب شده است.

تبسمی گفت: بیشترین اعتبارات مصوب شده مربوط به توسعه پایدار آب وخاک دشت قزوین در استان با اعتباری به مبلغ ۱۲۱ میلیارد ریال و در بین شهرستانها، شهرستان قزوین با اعتبار به مبلغ ۷۳ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز