خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برپا شد؛

پایان اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های کشور در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۹۸

پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور روز یکشنبه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این اجلاس دو روزه پس از جمع بندی نشست ها با حضور علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت و علوم و روسای نشست های تخصصی در سالن اجتماعات دهخدا دانشکده ادبیات و علوم انسانی به کار خود پایان داد.

اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه‌های سراسر کشور در روز اول با ۶ نشست تخصصی شامل برنامه ریزی درسی، مقررات و آیین نامه های آموزشی، پذیرش دانشجو و استعدادهای درخشان، ارتباطات بین المللی ( پذیرش دانشجوی خارجی و دوره های مشترک با دانشگاه های دیگر)، سیاست های آموزشی مبتنی بر تحلیل نتایج سیاست های آموزشی گذشته و موقعیت آموزش عالی در آینده همراه بود.

بازدید حاضران از بناهای گردشگری و تاریخی استان قزوین از جمله برنامه های روز دوم این اجلاس بود.

در حاشیه این اجلاس معاون آموزشی وزیر علوم از مراکز آموزشی، پژوهشی و امکانات آزمایشگاهی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز بازدید کرد و گفت: دانشگاه امام خمینی(ره) از نظر امکانات در سطح بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به تحصیل تعداد زیادی از دانشجویان خارجی در این دانشگاه، نیاز است بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد.

علی خاکی صدیق افزود: با کمک نیروهای انسانی علاقه مند در دانشگاه پیشرفت چشمگیری را در مراکز رشد، کارآفرینی و واحدهای تحقیقاتی آن شاهدیم که بسیار امیدوار کننده است.

پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های کشور روز شنبه نهم شهریورماه با حضور منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) آغاز شده بود.

محوریت این اجلاس واکاوی و ارزیابی سیاست های آموزش عالی در حوزه آموزشی و ارایه راهکارهای پیشنهادی در این خصوص بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز