خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) عنوان کرد:

علم و ایمان سرلوحه رسالت دانشگاه هاست

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۶۷۸

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: رسالت علوم و فناوری، اهمیت به دو مقوله علم و ایمان در دانشگاه‌ها است که همیشه سرلوحه اعضای دانشگاه ها است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، صبح امروز پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، تحقیقات و فناوری و معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

ابوالحسن نایینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی در این مراسم ضمن گرامیداشت شهدای دولت بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، بزرگمردانی بودند که با خدمت به مردم جاودان شدند.

وی گفت: دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) بنا به بیان مقام معظم رهبری آبروی کشور است و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، طی دوروز پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسر کشور در این دانشگاه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این اجلاس نوید دهنده حرکتی منسجم و هدفمند در مسیر بالندگی کشور است که موجب نیل به اهداف علمی و پژوهشی کشور می شود.

نایبی عنوان کرد: رسالت علوم و فناوری، اهمیت به دو مقوله علم و ایمان در دانشگاهها است که همیشه سرلوحه اعضای دانشگاه ها است.

وی گفت: امیدواریم این نشستها موجب ارتقای هرچه بیشتر نظام کیفی دانشگاه های کشور شود و مسیرهای پژوهشگران متخصص و متعهد این مرز و بوم را در راستای شتاب علمی و شور علمی بیشتر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز