خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح 2 طرح ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در مهرگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۳۴

2 طرح ورزشی در ناحیه شهری مهرگان محمدیه روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این طرح ها شامل سالن ورزشی چند منظوره مهرگان و زمین چمن مصنوعی مهرگان بودند.

کار ساخت سالن چند منظوره مهرگان از ۱۳۹۰ آغاز شده بود.

این طرح ورزشی دارای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع مساحت بوده و برای احداث آن ۲۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

زمین چمن مصنوعی مهرگان نیز در ابعاد ۲۵ در ۵۰ متر مربع (مساحت ۱۲۵۰ متر مربع) ساخته شده و با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

کار ساخت این طرح ورزشی نیز از سال گذشته آغاز شده بود.

ناحیه شهری مهرگان شهرکی تازه تاسیس در جوار شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز و نزدیک به شهر قزوین و محل استقرار بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر این استان است.

در جریان سفر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به قزوین همچنین خانه (سالن بدمنیتون) این شهر نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و هفت طرح ورزشی دیگر نیز شامل سالن ورزشی چند منظوره خوزنین، زمین چمن مصنوعی دیال آباد، زمین چمن مصنوعی نیارک، سالن ورزشی آقابابا، زمین چمن مصنوعی معلم کلایه، زمین چمن مصنوعی لوشکان و ساختمان اداری آبیک به طور همزمان افتتاح می شود.

برای اجرای این ۱۰ طرح ورزشی در مجموع ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بازدید از طرح نیمه تمام سالن ورزشی ۶ هزار نفره دهکده المپیک قزوین و نشست با روسا و مسئولان هیات های ورزشی قزوین از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز