خبرگزاری کار ایران

در سینما مهتاب انجام شد؛

اکران 10 اثر منتخب جشنواره بین المللی فیلم کودک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۶۸

۱۰ فیلم منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما مهتاب قزوین اکران شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر ملاحسنی مدیر اجرایی سی و دومین جشنواره بین المللی‌فیلم کودک و نوجوان قزوین با اعلام این خبر گفت: فیلم‌های داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، بنیامین، جزیره گنج و قطار آن شب در دو روز گذشته به روی پرده رفته‌اند و در ادامه نیز فیلم‌های جوانمردان، بیست و سه نفر، اینجا خانه من است، منطقه پرواز ممنوع، غرغرو وارد می شود و تورنادو تا چهارم شهریورماه نمایش در آمد.

وی اظهار داشت:  برای اولین بار ۲۰ داور نوجوان فیلم‌های اکران شده را داوری کردند و در نهایت دو  فیلم " ۲۳ نفر" از تولیدات ایران " و " جادوگر کوچک " اثری غیرایرانی را برگزیده شدند.

ملاحسنی تاکید کرد:  انتخاب داوران در قزوین در داوری نهایی تاثیرگذار است.

این مسئول یاد آور شد: فیلم‎ها با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شد و علاقمندان با مراجعه حضوری به سینما مهتاب و یا به صورت برخط از طریق qazvinticket.com بلیت‌های خود را خریداری کردند.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از بیست و نهم مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز