خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

عمده تردد در قزوین جنبه گردشگری و توریستی دارد/پروژه دو خطه شدن راه آهن تهران-قزوین در مراحل نهایی

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۵۳

استاندار قزوین گفت: عمده تردد در استان قزوین جنبه گردشگری و توریستی دارد متاسفانه یک مبدا و مقصد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی  روز شنبه در سومین کمیسیون مدیریت اجرایی راه های استان که با حضور رئیس پلیس راه کشور که با حضور سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راه کشور برگزار شد،اظهار کرد: عمده تردد در استان قزوین جنبه گردشگری و توریستی دارد متاسفانه یک مبدا و مقصد وجود دارد.

وی افزود: هیچ توجهی به مبدا نداریم و باید به صورت به مقصد برسیم که لازم است مردم با عجله سفر نکنند.

استاندار قزوین ادامه داد: ما مردم عجولی هستیم لذا باید باید سعی کنیم در مسیر سفر از طبیعت استفاده کنیم و با آرامش در مسیر سفر رانندگی کنیم.

زاهدی اضافه کرد: خط راه آهن تهران-قزوین برای دو خطه شدن، مراحل پایانی را برای دو خطه شدن طی می کند که با راه‌اندازی این خط، بخشی از مشکلات تردد حل  می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات یک بخش به عهده دستگاه های اجرایی است مهندسی راه ها و  آسفالت را پیگیری کنیم.

این مسئول تصریح کرد: اما برای تجهیزات خودرویی اگر خودرو سرپا نباشد نمی‌توان برای تامین جاده اقدام کرد؛ این در حالی است که هم محدودیت قانونی و هم محدودیت اعتبارات داریم.

زاهدی یادآور شد: همکاری و هماهنگی بین حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین و دستگاه‌های اجرایی و پلیس موجب کاهش تصادفات شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز