خبرگزاری کار ایران

بابایی خبر داد:

آغاز اجرای طرح کاج ویژه کارگران آبیک در مهر ماه

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۰۸۵

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک از آغاز اجرای طرح کاج ویژه کارگران این شهرستان در مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسین بابایی در نشست با مدیرعامل شرکت نورآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین پایلوت اجرای طرح کاج شده که این طرح در شهرستان آبیک به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: در طرح کاج شامل آموزش‌های مهارت‌های زندگی، پیشگیری از اعتیاد و آزمایش‌های بالینی و سلامت برای کارگران است که در بازه زمانی اجرا می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: بودجه اجرای طرح کاج در شهرستان آبیک تامین شده و از مهر ماه امسال اجرایی می‌شود که در میزان افزایش بهروری کارگران تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

بابایی از برگزاری دوره تخصصی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها واحدهای تولیدی، کشاورزی و خدماتی در مهر ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: فراخوان شرکت‌ها انجام شده این در حالی است که این دوره در فاز نخست شامل شمول، شرایط، ایمنی و حفاظت محیط کار و قوانین اجتماعی و امور مالیاتی و غیره می‌شود.

وی با اشاره  به نامه‌نگاری‌های متعدد با شهرداری آبیک در زمینه تامین سرویس ایاب و ذهاب کارگران مطرح کرد: اگر این مهم تحقق یابد، استفاده از نیروهای بومی در شهرک صنعتی کاسپین یک با مشکلی مواجه نخواهد بود اما کماکان مشکل به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز