خبرگزاری کار ایران

اولیایی خبر داد:

افتتاح سه طرح راهسازی قزوین در صورت تخصیص اعتبار

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۱۵۴

عملیات اجرایی سه طرح راهسازی استان قزوین در صورت تخصیص اعتبار تکمیل شده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس اداره نظارت بر راه های اصلی استان قزوین تصریح کرد: باند دوم جاده دانسفهان-رحیم آباد به طول هشت کیلومتر در حال احداث است که سه کیلومتر آن آسفالت شده و در صورت نصب علایم و تابلوهای مسیر از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اواخر تابستان سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محمدمهدی اولیایی افزود: تاکنون برای این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و امسال نیز ۵۲ میلیارد ریال دیگر برای آن ابلاغ شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اجرای ۲ زیرگذر در این محور، پیش بینی می شود در صورت تخصیص اعتبار یاد شده، اواخر سال جاری شاهد پایان باند دوم جاده دانسفهان - رحیم آباد باشیم.

وی به احداث عملیات تقاطع ضیاءآباد اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته یکی از مناطق سوانح خیز استان، تقاطع ضیاء آباد-آزادراه قزوین به زنجان بود که عملیات احداث آن از یک ماه پیش در دستور کار جدی قرار گرفته و با جدیت هم ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بخش مهم این طرح که تا سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال به آن تخصیص داده شده بود تا اواخر مهرماه جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز نیز امسال شاهد تکمیل طرح یاد شده خواهیم بود.

اولیایی به طرح آسفالت اک به اسفرورین اشاره کرد و گفت: سه کیلومتر از این طرح به طول ۶ کیلومتر زیر بار ترافیک قرار گرفته و با پایان عملیات تکمیلی از قبیل نصب جداکننده ها و علائم رانندگی و تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز