خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش آبیک در گفت وگو با ایلنا :

15 فضای آموزشی در روستاهابدون استفاده مانده است / بدهی بیشتر مدارس شهری آبیک به دستگاه های خدمات رسان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۰۰

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: بیشتر مدارس شهری شهرستان آبیک بابت حامل‌های انرژی به دستگاه های خدمات رسان بدهی دارند.

علیرضا اینانلو در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: بعد از سال 97، حامل های انرژی در مدارس رایگان شده اما این مهم رعایت نشده و طبق اذعان مسئولان خدمات رسان، برخی مدارس بیشتر از شاخص ها مصرف کرده‌اند و باید هزینه حامل‌های انرژی توسط مدارس پرداخت شود.

وی افزود: آموزش و پرورش باید در جریان شاخص‌های تعیین شده دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد این در حالی است که برخی مدارس دوشیفت هستند و هزینه‌های حامل‌های انرژی آنها بیشتر از شاخص دستگاههای خدمات رسان شده و باید به صورت اقساطی پرداخت شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: بیشتر مدارس شهری شهرستان آبیک بابت حامل‌های انرژی به دستگاههای خدمات رسان بدهی دارند بدهی آنها بین 10 تا 70 میلیون ریال متفاوت است.

اینانلو با اشاره به پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصدی مدرسه شهرک فردوس شهر آبیک اضافه کرد: این مدرسه تا مهر ماه احتمال دارد به بهره‌برداری نرسد که در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک مقرر شد از سوی فرمانداری و شورای شهر هزینه ایاب و ذهاب سرویس حدود 100 دانش آموز پایه دوم متوسطه فردوس به داخل شهر تامین شود.

وی با بیان اینکه حدود 15 فضای بلااستفاده در روستاهای شهرستان آبیک وجود دارد، خاطرنشان کرد:  مقرر شده این فضاها در اختیار دهیاران، شوراها و کمیته امداد برای برگزاری کارگاههای مهارتی قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به واگذاری مکان آموزش و پرورش سابق شهرستان آبیک برای حوزه علمیه برادران بر اساس شرایط مزایده به مدت یک سال تصریح کرد: هنوز فضایی را برای اختصاص به گردان امنیت سپاه ناحیه امام صادق«ع» شهرستان آبیک اعلام نکرده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: آب شرب مدرسه روستای یزبر بخش بشاریات شهرستان آبیک از کارخانه قند این روستا تأمین می‌شود که به علت صنعتی بودن، آب مدرسه کلرزنی نمی‌شود و درخواست شده شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به این مهم اقدام کند.

اینانلو مطرح کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان انجام شده این در حالی است که با اعلام نتایج ثبت نام دانش آموزان پایه دوم متوسطه توسط مدارس نمونه دولتی، ثبت نامها به اتمام می‌رسد.

وی افزود: مانور بازگشایی مدارس شهرستان آبیک اجرا و برخی مشکلات موجود رفع شده است.

این مسئول اذعان کرد: تلاش خواهیم کرد سال تحصیلی جدید را با نشاط و همچنین محوریت ماه محرم ، روش و منش مکتب امام حسین«ع» و علوی آغاز کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز