خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور روستایی استان خبر داد:

برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۵۳۸

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر با هدف معرفی ظرفیت ها و استعدادهای مناطق روستایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، اکرم نجفی با اعلام این‌خبر گفت: چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر با هدف معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق روستایی به عنوان خاستگاه تولید و اقتصاد مقاومتی و با همکاری کلیه دستگاه های ذیربط از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین افزود: کلیه واحدهای فعال در حوزه های کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری، صنایع تبدیلی و تکمیلی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شیلات، محیط زیست، مدیریت پسماند، بازاریابی، مدیریت فروش، خدمات و سایر عرصه های کسب و کار و واحدهای دانش بنیان می توانند در نمایشگاه شرکت کنند.

نجفی در ادامه گفت: باتوجه به استقبال و رضایت بی نظیر روستائیان، تولیدکنندگان، کارآفرینان و مسئولان از برگزاری نمایشگاه و نقش تاثیرگذار آن در مسیر توسعه روستایی کشور، در چهارمین تجربه برگزاری نمایشگاه، ضمن معرفی توانمندی های روستائیان و عشایر، برای اولین بار تجربیات موفق از تلاش و کوشش این قشر از جامعه، در بکارگیری ظرفیت های موجود خود، ارائه خواهد شد . 

مدیرکل امور روستایی و شوراها در پایان گفت: متقاضیان جهت حضور در نمایشگاه و ثبت نام میتوانند حداکثر تا تاریخ ۲۷ تیرماه با مراجعه به اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و یا تماس با شماره تلفن ۳۳۶۸۲۸۶۰ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز