خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آبیک:

تمام اعتبارات بازآفرینی آبیک برای پروژه‌ها هزینه نشود

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک گفت: تمام اعتبارات بازآفرینی شهر آبیک نباید فقط برای پروژه‌ها هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مرتضی کشاورز کلهر در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به کاهش تخصیص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های کوچک مانند آبیک، خاکعلی و شهرهای دیگر موجب شد این شهرداری‌ها از نظر مالی شرایط بسیار مناسبی نداشته باشند.

وی افزود: از مسئولان کمیته امداد درخواست می‌شود با توجه به تخصیص تسهیلات بانکی با سود چهار درصد در زمینه اشتغال، در خصوص اطلاع‌رسانی به جمعیت روستایی در این زمینه اقدام کنند و سهمیه شهرستان در جذب تسهیلات مذکور افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک اضافه کرد: شهرداری باید یک نماینده ثابت برای حضور در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک داشته باشد تا با اطلاع کافی در جلسه حضور یافته و پیگیری‌های فعالیت شهرداری در حوزه جوانان را به نحو احسن داشته باشد.

کشاورز کلهر از برگزاری جشن ازدواج آسان برای 20 زوج شهرستان آبیک خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن 14 مرداد ماه امسال در تالار نیلوفر شهر آبیک با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام اعتبارات بازآفرینی شهر آبیک نباید برای پروژه‌ها هزینه نشود، بیان کرد: باید بخشی از این بودجه در قالب پوشش حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی هزینه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک افزود: کیفیت و خروجی جلسات ساماندهی امور جوانان باید مطلوب باشد و منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان آبیک شود که همدلی و همراهی مسئولان برای اجرای مصوبات، امری ضروری است.

کشاورزکلهر ادامه داد: لازم است مسئولان اداره ثبت و احوال شهرستان آبیک با اداره ورزش و جوانان این شهرستان در زمینه ارائه آمار جوانان 18 تا 35 سال این شهرستان همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم تا داشتن بانکی از اطلاعات جوانان در حوزه آسیب‌شناسی آسیب‌ها برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز