خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه فعالیت‌های آموزشی انجام شد؛

راه اندازی خانه هلال در منطقه هادی آباد قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۸۱

به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی محله محور خانه هلال در منطقه هادی آباد قزوین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، با همکاری جمعیت هلال احمر استان و شرکت عمران و مسکن سازان استان قزوین خانه هلال در محله هادی آباد قزوین راه اندازی شد و از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

مهدیه سادات میر ناصری مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان قزوین در مراسم راه اندازی این خانه فرهنگی با اشاره به اهداف راه اندازی دفاتر تسهیل گری در مناطق کم برخوردار شهری گفت: راه اندازی این دفاتر برای نیازسنجی در محلات فعال انجام شده و مهمترین رسالت آنها بستر سازی فضای محلات برای آموزش سبک زندگی است.

وی بیان کرد: امیدواریم این طرح با مشارکت مردم بتواند دستاوردهای فرهنگی خوبی برای مردم محلات شهری داشته باشد.

میرناصری تصریح کرد: لازم است در کنار دفاتر تسهیل گری به دلیل تامین امنیت لازم در محلات تیم‌هایی از دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی هم حضور یابند به همین دلیل با امضای تفاهم نامه ای با سازمان جمعیت هلال احمر استان، توانستیم خانه هلال را در منطقه هادی آباد و در نهاد توسعه محله این شرکت درخیابان نواب راه اندازی کنیم.

وی بیان کرد: در این خانه آموزش‌های امدادی نیز به شهروندان ارائه می شود که می تواند سطح مهارتی آنها را بالا ببرد.

میر ناصری اظهار داشت: ساکنان این منطقه برای ثبت نام در کلاس‌های آموزشی کمک‌های اولیه، امداد و نجات می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ به نهاد توسعه محله واقع در خیابان نواب شمالی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز