خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

کلنگ احداث ساختمان اداری و موزه مردم‌شناسی آبیک به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۷۸۳

کلنگ احداث ساختمان اداری میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری و موزه مردم‌شناسی شهرستان آبیک با حضور مسئولان استان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی و با حضور خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ احداث ساختمان اداری اداره میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری و موزه مردم‌شناسی شهرستان آبیک با حضور مسئولان به زمین زده شد.

ساختمان اداری و موزه مردم‌شناسی شهرستان آبیک در زمینی به مساحت حدود یک هزار مترمربع شامل همکف موزه مردم‌شناسی، طبقه اول ساختمان اداری با 10 اتاق و طبقه دوم سال جلسات و یک سوئیت احداث می‌شود.

کارگاه‌های صنایع دستی هم مقرر شده داخل حیاط ساختمان اداری و موزه مردم‌شناسی به سبک قدیمی و به صورت گنبدی طراحی و احداث شود.

به گزارش ایلنا، احداث ساختمان اداری و موزه مردم‌شناسی شهرستان آبیک از اعتبار سال 97 و پیش‌بینی اعتبار سه تا 4 میلیارد ریالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت می‌گیرد.

در موزه مردم‌شناسی آثار روستاهای شهرستان آبیک اعم از ملموس و غیرملموس به نمایش گذاشته می‌شود که از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان این آثار در حال جمع‌آوری است.

12 سال از استقرار اداره میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان آبیک می‌گذرد که طی این مدت، یا در ساختمان استیجاری و یا متعلق به یکی از ادارات در شهرستان فعالیت داشته که با کلنگ‌زنی امروز صاحب ساختمان اداری و موزه مردم‌شناسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز