خبرگزاری کار ایران

بهنامی فر خبر داد:

ثبت نام دستگاه‌های اجرایی قزوین برای دریافت اوراق تسویه خزانه

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۶۲

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید امسال برای دریافت اوراق تسویه خزانه، در سامانه ثبت نام کرده و میزان بدهکاری و طلب خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرزین بهنامی‌فر روز یکشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در استانداری برگزار شد، افزود: سال گذشته برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از اوراق تسویه خزانه استفاده خوبی کرده و برای تسویه بدهکاری‌های خود اقدام کردند.

وی اضافه کرد: استان قزوین در سال گذشته از اوراق تسویه نوع اول 430 میلیارد ریال استفاده کرد که نمونه‌های شاخص آن، بدهی شرکت پخش البرز در حوزه دارو حدود 320 میلیارد ریال و بدهی آب منطقه‌ای به جهاد نصر برای انتقال آب از سد طالقان حدود 62 میلیارد ریال بود که تسویه شد.

این مسئول گفت: مجموعه راه و شهرسازی و امور مالیاتی استان نیز از اوراق تسویه خزانه نوع اول به خوبی استفاده کردند.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اضافه کرد: در اوراق تسویه نوع دوم نیز حدود یک هزار و 380 میلیارد ریال در استان جذب شد که مجموعه جهاد کشاورزی، تامین اجتماعی و شهرداری قزوین به خوبی از آن بهره بردند.

وی خاطر نشان ساخت:بانک های ملت، کشاورزی، مسکن، تجارت، سپه، صنعت معدن و... نیز طلب خود را از بخش خصوصی با اوراق خزانه تسویه کردند.

بهنامی فر اضافه کرد: امسال پرداخت اوراق تسویه خزانه بدون ثبت نام دستگاه های اجرایی در سامانه امکان پذیر نیست و اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان بدون دریافت اطلاعات لازم از طریق سامانه نمی تواند برای تخصیص اوراق خزانه اقدام کند.

این‌مسئول گفت: در همین راستا سال‌گذشته چندین دوره آموزشی برای توجیه مدیران مالی دستگاه‌ها برگزار شد و امیدواریم در سال جاری میزان طلب و بدهکاری دستگاه ها برای دریافت اوراق تسویه در سامانه ثبت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز