خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار قزوین به کاراته کای قزوینی

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۹۳

استاندار قزوین کسب مدال ارزشمند نقره توسط علی اصغر آسیابری ملی پوش قزوینی تیم ملی کاراته را در رقابت های لیگ جهانی کشور مراکش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری، در متن پیام عبدالمحمد زاهدی آمده است: در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)، قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی و استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی کردند تا در ماه پرخیر و برکت شعبان و در این ایام مبارک، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان قزوین رقم بزنند.

علی اصغر آسیابری ملی پوش ارزنده و اخلاق مدار استان و تیم ملی کاراته کشور در وزن منهای 75 کیلوگرم با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با اقتدار و شایستگی با کسب مدال ارزشمند نقره در رقابت های لیگ جهانی کاراته در کشور مراکش، پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در یکی از مهمترین رقابت‌های های کاراته در سطح جهان به اهتزاز درآورد و افتخاری بر افتخارات ورزش استان قزوین بیفزاید.

بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان،جامعه ورزش و جوانان،هیات خوب و موفق کاراته استان و خانواده این قهرمان افتخارآفرین تبریک عرض کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای دیگر ملی پوشان قزوینی حاضر در این رقابت ها بهمن عسگری، مجید حسن نیای و امیررضا میرزایی توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان به میزبانی رباط مراکش از 30 فروردین تا یکم اردیبهشت ماه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز