خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

آبیک از ظرفیت بالقوه و بالفعل در حوزه جوانان برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۸۵

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت بالقوه و بالفعل در حوزه جوانان برخوردار است، گفت: پتانسیل واگذاری مدیریت‌ها به جوانان این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در مراسم جشن جوان و تجلیل از نخبگان جوان شهرستان آبیک شاکله، اساس و پیروزی انقلاب را مدیون جوانان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی از انقلاب‌های منحصر به فرد است که تمام گروه‌ها، قشرها و حزب‌های مختلف به ویژه جوانان در شکل‌گیری آن نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: باید از واگذاری مدیریت‌ها به افرادی که سنی از آنها گذشته و شور و هیجان جوانی را ندارند، فاصله گرفته و مدیریت‌ها را به جوانان باتجربه و همراه با شور و شعور واگذار کرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: طی 40 سال عمر انقلاب جهش‌های خیلی بلندی برداشته شده که در زمینه دانش هسته‌ای‌اش بر دانش بومی تکیه کرده، در زمینه موشکی ششمین قدرت دنیا هستیم و در عرصه نانوتکنولوژی گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌ شده است.

احمدپور اضافه کرد: در حوزه معیشتی و اشتغال با مشکلات و مسائل عدیده‌ای مواجه هستیم که هم و غم دولت این است که با کمترین هزینه و آسیب از این دوران سخت عبور کنیم.

وی‌خاطرنشان کرد: مردم دوستدار نظام و انقلاب و کشور هستند و امروز بر اساس‌داشته‌ها به نقطه ثبات و آرامش رسیده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: ایرانی‌ها در طول تاریخ ارزشمندترین سرمایه وجودی یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای ایران فدا کردند که طی 40 سال اخیر، این موضوع پررنگ تر بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به فعالیت شرکتی در شهرک صنعتی کاسپین دو افزود:  در این شرکت بازسازی و مهندسی معکوس ژنراتورهای بزرگ ساخت آلمان و آمریکا در حال انجام است که بر اساس داشته‌ها تحقق یافته که مایه افتخار و مباهات است و 99 درصد نیروهای این شرکت به دلیل بومی بودن سرمایه‌گذار از افراد بومی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز