خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

14 جوان نخبه آبیکی تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۸۳

طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرستان آبیک، 14 نخبه جوان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مراسم جشن جوان با حضور امام جمعه شهر آبیک، فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان شهرستان و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان شهرستان آبیک در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران شهر آبیک برگزار شد.

پیامبر اکرم (ص) اهل کوه رفتن بود

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه شهر آبیک در این مراسم اظهار کرد: حضرت علی اکبر«ع» خَلقا و خُلقا شبیه پیامبر اکرم«ص» بودند این در حالی است که پیامبر برخی خصلت‌های خاص داشتند و عجیب ورزشکار بودند و اهل کوه رفتن و غار حرا بودند که  توجهبه ورزش و پرداختن به آن باید مد نظر جوانان قرار گیرد.

وی افزود: زمانی که امام علی «ع» در کشاکش جنگ عرصه برایشان تنگ می‌شد تحت حمایت پیامبر اکرم«ص» قرار می‌گرفتند و به شمشیر ایشان پناه می‌بردند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: اگر بخواهیم حزب اللهی و انقلابی باشیم، باید همچون پیامبر اکرم«ص» بانشاط، سرحال و شاداب باشیم.

حضور جوانان در شورای نخبگان

مصطفی اسماعیلی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: جوانان برای ساختن ایرانی سربلند و سرافراز آماده و پای کار هستند که نیازمند اعتماد مسئولان هستند.

وی افزود: با تکیه و اعتماد بر جوانان می‌توان سال خوبی را برای شهرستان آبیک رقم زد.

این مسئول ادامه داد: 14 جوان نخبه که در مراسم امروز تجلیل شدند، عضو شورای نخبگان شهرستان آبیک می‌شوند.

اسماعیلی مطرح کرد: این شورا به همت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک تشکیل و راه اندازی می‌شود که هدف این شورا امور کمک به امور و مسائل شهرستان خواهد بود.

در این مراسم از فاطمه روستاکار حافظ قرآن کریم، یاسر اینانلو جهادگر نمونه، علی اینانلو معلول موفق، سعید کرملو مبلغ نمونه، جابر کریمی میراث‌گر نمونه و سیدهادی ضیایی و مجید رحیم‌پور امدادگران نمونه تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از رحمان تکدهقان هنرمند نمونه، علی کریمی، میلاد اسماعیل زاده و رضا یعقوبی  ازورزشکاران نمونه، علی اکبر مجدفریدی سرباز نمونه، کریم فضلوی کارگر نمونه و محسن خسروآبادی محیط‌بان نمونه شهرستان آبیک تجلیل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز