خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار مطرح کرد:

لزوم لایروبی 80 درصد پل‌های آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۲۷

معاون فرماندار آبیک بر لایروبی پل‌های این شهرستان بر اثر وقوع سیلاب و بارش‌های اخیر از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس رجبی در جلسه طرح جامع بحران شهرستان آبیک اظهار کرد: بارش‌های اخیر در شهرستان آبیک موجب شده 80 تا 90 درصد پل‌های این شهرستان پر شود که لایروبی این پل‌ها و آبراهه‌ها از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضروری است.

وی افزود: در وقوع سیلاب ایام نوروز شهرستان آبیک، اگر بخش خصوصی به کمک مسئولان نمی‌آمد با مشکل مواجه می‌شدند و کاری ازدست مسئولان برنمی‌آمد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به تهیه طرح جامع بحران شهرستان آبیک، 6 نقطه تعیین شده و زیرشاخه‌های فرعی این نقاط هم مشخص می‌شوند که در زمان بحران با تقسیم کاری که انجام شده، مسئولان در نقاط مستقر می‌شوند.

رجبی اضافه کرد: در زمان وقوع سیلاب در ایام نوروز از ظرفیت‌های شهرستان آبیک اعم از ماشین‌آلات و نیروهای سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و دیگر نیروها استفاده شد و کمترین خسارت به این شهرستان وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جامع بحران، فرماندار شهرستان آبیک در زمان بحران در فرمانداری مستقر شده و به مدیریت خواهد پرداخت.

این مسئول تصریح کرد: شرح وظایف هر مسئول تعیین شده در نقاط 6 گانه شهرستان آبیک مشخص شده و با برنامه‌ریزی، در زمان بحران انجام وظیفه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه بر احصای امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزات موجود در ادارات و بخش خصوصی شهرستان آبیک و استفاده از نیروهای بومی در زمان بحران و همچنین بررسی و مرور دوباره مسیرهای اصلی گذر آب این شهرستان و نحوه قرار دادن آب در زمان سیل در این مسیرها تاکید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز