خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

آغاز به‌کار واحد تولیدی برلیان پس از 5 سال/ چهارماه تا حیات دوباره

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۷۱

استاندار قزوین از آغاز به کار واحد تولیدی برلیان تا چهار ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قروین، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی برلیان همراه حجت الاسلام نورالله قدرتی رییس کل دادگستری و محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، افزود: در همین راستا با کمک دستگاه قضایی استان در پی آن هستیم که پس از حدود چهار یا پنج سال توقف و تعطیلی، فعالیت واحد کاشی برلیان که از بزرگترین واحدهای تولیدی استان قزوین به شمار می‌رود از سرگرفته شود.

وی ادامه داد: امیدواریم در نشست مشترک آتی ستاد تسهیل و کارگروه اقتصاد مقاومتی مشکلات این کارخانه حل شده و طی سه تا چهار ماه آینده تولید خود را آغاز کند.

استاندار قزوین با اشاره به حجم بالای سرمایه‌گذاری انجام شده در واحد کاشی برلیان،گفت: این واحد با هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و برخورداری از 50 هزار متر مربع سالن تولید، اگرچه مجموعه ای متعلق به بخش خصوصی است اما باید آن را جزو سرمایه‌های ملی دانست که راه اندازی دوباره آن به رونق تولید و اشتغال در استان قزوین کمک می کند.

شهرک صنعتی برلیان جزو شهرک‌های صنعتی خصوصی استان قزوین است. این شهرک با مساحت 138 هکتار دارای چهار واحد تولیدی با پروانه بهره‌برداری است که یک مورد آنها به نام کاشی برلیان به‌دلیل مشکل موقت بانکی و بدهی به دستگاه‌های خدمات‌رسان به مدت بیش از چهار سال غیرفعال بوده است.

استان قزوین 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز